بهترین مرکز کراتین تهران

کراتینه کردن مو در بهترین مرکز کراتین تهران یکی از روش های احیا مو است که باعث بهبود سلامت و درخشان‌تر شدن موها می‌شود. به‌منظور ترمیم آسیب‌های ناشی از رنگ و دکلره، پیشنهاد می‌شود موها تحت درمان با مواد کراتین قرار بگیرند. کراتین ساختار مو را بهبود بخشیده و وز مو را از بین می‌برد. بنابراین کراتینه، درمانی موفق برای بهبود ساختار موهای آسیب‌دیده شناخته می‌شود؛ اما یکی از مواردی که همواره مورد توجه بسیاری از افراد است، رنگ‌کردن موها پس‌ از انجام کراتین به‌شمار می‌رود.

آیا می توان موهای کراتینه را رنگ کرد؟

یکی از عوامل اصلی در از بین رفتن و آسیب موها، مواد دکلره است. مواد دکلره باعث سوختن و آسیب جدی به موها می‌شود که در برخی از موارد مو به‌طورکلی از دست می‌رود. گاهی اوقات میزان آسیب مواد کلر به موها به اندازه‌ای است که افراد به‌اجبار موهای خود را کوتاه می‌کنند؛ اما کراتینه مو روشی مطمئن برای ترمیم موهای آسیب‌دیده و بهبود سلامت موها به شمار می‌رود. مواد کراتین به‌راحتی می‌توانند آسیب‌های ناشی از دکلره را بهبود بخشیده و سطح سلامت موها را افزایش دهند. بنابراین پیشنهاد می‌شود پس‌ از انجام کراتینه با استفاده از دکلره موهای خود را نابود نکنید. البته رنگ کردن موهای کراتینه شده نیز امکان‌پذیر است؛ اما باید بدانید که چه موقع این کار را انجام دهید. به‌طورکلی شما می‌توانید دو هفته پس از انجام کراتینه، موهای خود را رنگ کنید. اگر کم‌تر از دو هفته بعد از انجام کراتینه، موهای خود را رنگ کنید، رنگ مو شما ممکن است تکه‌تکه بنظر برسد؛ زیرا کراتین انجام‌شده در موها، تارها را پوشانده و نفوذ رنگ را به داخل آن‌ها دشوار می‌سازد.

رنگ کردن موها قبل از کراتینه

اگر پیش‌ از انجام کراتینه مو قصد رنگ کردن موهای خود را دارید، تصمیم بسیار درستی گرفته‌اید. به‌طورکلی توصیه می‌شود ابتدا رنگ و دکلره مو را انجام دهید و سپس به کراتین بپردازید؛ چرا که کراتین موها را بهبود می‌بخشد. مواد دکلره به موها آسیب وارد کرده و بافت مو تخریب می‌شود. بنابراین از کراتین به‌عنوان روشی برای احیا و ترمیم موها استفاده می‌شود. درنتیجه اگر ابتدا موها را رنگ و دکلره کنید، نتیجه بهتری دریافت خواهید کرد. پس‌ از 7 الی 10 روز از رنگ کردن، می‌توانید برای کراتینه مو اقدام کنید.

کراتینه و تغییر رنگ مو در بهترین مرکز کراتین تهران:

ازجمله سوالات بسیار متداول کسانی که قصد انجام کراتین را دارند، تغییر رنگ مو پس‌ از انجام این کار است. اگر موهای شما رنگ طبیعی خودش را دارد و موهای خود را رنگ نکرده‌اید، هیچ‌گونه تغییری را پس‌ از انجام کراتینه احساس نخواهید کرد؛ اما اگر موهای شما رنگ شده باشد، پس‌ از انجام کراتینه مو ممکن است به میزان دو درجه موهای شما روشن‌تر شوند که البته محسوس نیست و به‌سختی می‌توان متوجه تغییر رنگ موها شد.

رنگ کردن موها بعد از کراتینه

رنگ کردن موها پس‌ از انجام کراتینه امکان‌پذیر است و شما به‌راحتی می‌توانید موهای خود را پس‌ از درمان کراتینه، به رنگ دلخواه خود درآورید؛ اما فراموش نکنید که استفاده از رنگ موهای بدون آمونیاک روی موهای کراتین شده مجاز است. بسیاری از رنگ‌های موجود در بازار کیفیت مناسبی نداشته و دارای ترکیبات آمونیاک هستند. بنابراین در انتخاب رنگ دلخواه خود نهایت دقت را داشته باشید. شما می‌توانید بعد از کراتین با فاصله دو هفته اقدام به رنگ مو کنید. برای انتخاب و خرید رنگ مو بدنبال رنگی باشید که تا حدی نیاز به دکلره احتیاج نداشته باشد. اگر موهای شما از قبل رنگ داشته و فقط ریشه‌ی موها به رنگ مجدد نیاز دارد، پیشنهاد می‌شود فقط ریشه موهای خود را رنگ کنید. با انجام این کار مواد کراتین بر روی موهای شما باقی می‌ماند. اگر موهای آسیب‌دیده‌ای دارید، بهتر است ابتدا کراتینه مو کنید و پس‌ از احیا و ترمیم موهای خود، اقدام به رنگ دلخواه خود نمایید.

بهترین مرکز کراتین تهران

نحوه رنگ کردن موهای کراتینه شده

اگر قصد دارید پس‌ از انجام کراتینه موهای خود را رنگ کنید، باید برخی از نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید و مراقبت‌های لازم را انجام دهید. برخی از این مراقبت‌ها شامل عدم شست‌و‌شو روزانه مو، استفاده از شامپو مخصوص و… است؛ اما بطورکلی باید از رنگ موهایی استفاده کنید که بدون آمونیاک باشند و کراتین موهای شما را از بین نبرند. در ادامه بهترین روش‌های رنگ کردن موهای کراتین شده  در بهترین مرکز کراتین تهران را بررسی خواهیم کرد.

استفاده از پودر دکلره بدون آمونیاک

اگر قصد استفاده از رنگ‌هایی را دارید که به دکلره نیاز دارند، باید حتماً از پودر دکلره بدون آمونیاک استفاده نمایید. پیشنهاد می‌شود دکلره‌ای که خریداری می‌کنید از روغن آرگان و کراتین برخوردار باشد؛ زیرا هیچ‌گونه آسیبی به موها وارد نشده و براحتی می‌توانید موها را تا مقدار زیادی روشن کنید. با استفاده از پودر دکلره زردی موها از بین ‌رفته و روشن کنندگی فوق‌العاده‌ای را تجربه خواهید کرد.

استفاده از رنگ موی بدون آمونیاک

استفاده از رنگ موی بدون آمونیاک پس‌ از انجام کراتین از آسیب به موهای شما جلوگیری می‌کند. بسیاری از برندهای رنگ مو دارای ترکیب‌های آمونیاک هستند. پیشنهاد می‌شود برای رنگ کردن موها با استفاده از رنگ مو بدون آمونیاک، تنها قسمت ریشه مو را رنگ کنید؛ زیرا کراتین موجود در ساقه مو تا حد زیادی حفظ می‌شود.

نکات مهم رنگ کردن موها بعد از انجام کراتینه

حال که با فرایند رنگ کردن مو پس‌ از انجام کراتین آشنا شدید بهتر است برای ماندگاری و نگهداری از مواد کراتین، به برخی از نکات مهم توجه کنید. با انجام صحیح برخی مراقبت‌ها تا مدت طولانی موهای درخشان و براقی خواهید داشت.

  • استفاده از ماسک مناسب در موهای کراتینه و رنگ شده، مواد مغذی و تقویتی لازم را به موها می‌رساند.
  • شامپوهای حاوی سولفات و کلرید سدیم به موها آسیب جدی می‌رساند و باعث از بین رفتن اثر کراتین و رنگ مو می‌شود. بنابراین از این شامپوها استفاده نکنید. شامپوهای فاقد سولفات انتخاب بسیار مناسبی به شمار می‌روند.
  • به‌منظور جلوگیری از شست‌و‌شوی بیش‌ از اندازه موها، توصیه می‌شود از شامپوهای خشک استفاده کنید. با استفاده از شامپوهای خشک به‌راحتی می‌توانید بدون شستشوی موها، آن‌ها را تمیز نگه دارید.
  • استفاده از روبالشی‌های ساتن و ابریشم به‌جای روبالشی‌های نخی باعث جلوگیری از خشکی و موخوره درمان می‌شود. روبالشی‌های ساتن علاوه‌بر حفظ رطوبت لازم، از گره خوردن موها نیز جلوگیری می‌کند.

 

موت باما بهترین مرکز کراتین تهران:

موت با ما بهترین مرکز کراتین تهران، دارای متخصصان با تجربه در زمینه کراتین مو می‌باشد که از محصولات با کیفیت و معتبر در زمینه کراتین استفاده می‌کنند. این محصولات برای مشتریان امنیت و کارایی را تضمین میکند.

همچنین شما میتوانید از طریق مشاوران موت با ما با توجه به نوع مو های خود بهترین خدمات را دریافت کنید.
موت با ما از تکنولوژی های پیشرفته در انجام کراتین استفاده می‌کند، که می‌تواند بهبود و سرعت فرآیند کراتین را افزایش دهد و تمامی استاندارد های بهداشتی را رعایت می‌کنند و شما در محیطی آرام بهترین خدمات را دریافت می‌کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی رنگ کردن مو قبل و بعد از انجام کراتین پرداختیم. همون‌طور که گفته شد رنگ کردن موها پس‌ از انجام کراتینه مو نیز امکان‌پذیر است؛ اما رعایت برخی نکات و اقدامات لازم به‌منظور حفظ کراتین روی موها ضروری است وبه سلامت موها کمک می‌کند.شما میتوانید با متخصصان ما در مجموعه موت با ما که یکی از بهترین مرکز های کراتین تهران به شمار میرود مراجعه کنید و از خدمات ما بهره مند شوید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *