روش های مختلف اتوکشی

همانطور که می دانید روش‌های مختلف اتوکشی مو وجود دارد. هر کدام از این روش‌ها می‌توانند در نهایت نتیجه و فرایند متفاوتی را با خود به دنبال داشته باشند. به همین خاطر است که در این مقاله سعی کرده‌ایم تا در مورد روش‌های مختلف اتوکشی مو، اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. با بررسی کردن این اطلاعات می‌توانید از اتومو‌های خود استفاده‌های بهتری داشته باشید. به همین خاطر نیز توصیه می‌شود تا حتماً از روش‌های مختلف اتوکشی مو‌ها استفاده نمایید و نتایج آن را خودتان با چشم ببینید.

روش‌های مختلف اتو کشی مو

برای اتو کردن مو‌های شما چند روش مختلف وجود دارد. هر کدام از این روش‌های مختلف می‌توانند سبب شوند تا حالت نهایی که مو‌ها به خود می‌گیرند، متفاوت باشند. برای آن که از هر کدام از این روش‌ها آگاه شوید، بهتر است ادامه مطالب این بخش را مورد توجه قرار دهید.

اتوکشی صاف

اتوکشی صاف به روش ساده‌ای گفته می‌شود که برای اتو کردن مو‌ها می‌توانید استفاده کنید. این روش اتو کشی مو‌ها باعث می‌شود تا مو‌های شما کاملاً حالت صاف و لخت را به خود بگیرند. مسلماً صاف کردن مو‌ها با استفاده از اتو مو سبب می‌شود تا مو‌های شما به مرور زمان دچار خشکی و شکنندگی شود. به همین خاطر نیز در صورتی که دوست دارید تا همواره مو‌های صافی داشته باشید، بهتر است حتماً از درمان‌های مختلف برای مو‌ها همچون کراتین، بوتاکس و یا ویتأمینه‌های مو‌ها استفاده کنید.

اتوکشی موج دار

معمولاً اتوکشی‌های موج دار را با اتو مو‌های معمولی انجام نمی‌دهند، بله با استفاده از دستگاهی به نام بابلیس این کار را می‌کنند. با استفاده کردن از روش اتو کشی موج دار می‌توانید هم مو‌های خود را صاف کرده و هم سبب فر شدن آن‌ها و حالت دار شدن آن‌ها شوید. با این کار می‌توانید حلقه‌های فر خاص و متناسب با یکدیگری را به مو‌های خود بدهید که مسلماً اهمیت بسیار زیادی نیز در روند زیبا‌سازی مو‌های شما دارد.

نکات مهم در اتو کشی مو‌ها

در صورتی که همچنان نیز ترجیح می‌دهید تا مو‌های خود را اتوکشی کنید، بهتر است حتماً به این نکات در این زمینه توجه داشته باشید. نکات مطرح شده می‌توانند به قدری مهم باشند که اگر آن‌ها را رعایت نکنید، دچار مشکل در نتیجه اتوکشی خود شوید.

اتو موی مناسب

اولین کاری که باید انجام دهید این است که اتو موی مناسب مو‌های خود را انتخاب کنید و برای اتو کردن مو‌های خود از آن استفاده کنید. زمانی که اتو موی مناسب مو‌های خود را انتخاب کنید، می‌توانید نتیجه بهتری را نیز انتظار داشته باشید.

شستن مو‌ها

پیش از آن که بخواهید اتو کشی را انجام دهید حتماً مو‌های خود را بشویید و آن‌ها را کاملاً خشک کنید. زمانی که هیچگونه روغن، ماسک مو و مواد دیگری بر روی مو‌های شما وجود نداشته باشد، می‌توانید از بابت شرایط مو‌های خودتان خیالتان کاملاً راحت باشد و اتو کشی بهتری را داشته باشید.

اتوکشی مو

دسته‌بندی کردن مو‌ها

نکته مهم بعدی در خصوص آن است که مو‌های خود را چگونه اتو بکشید. برای گرفتن نتیجه بهتر لازم است تا مو‌های خود را دسته‌بندی کنید. زمانی که مو‌ها را دسته‌بندی می‌کنید باید به این مسأله توجه داشته باشید که هر دسته نباید بسیار کم و یا بسیار زیاد باشد. باید هر دسته از مو‌ها به قدری باشد که کاملاً بین دو صفحه اتو مو قرار گرفته و گرمای لازم را داشته باشد.

نحوه اتو کشی مو‌ها

اینکه از کدام جهت و از کدام سو اتو کشی مو‌های خود را آغاز کنید نیز بسیار مهم است. به همین دلیل توصیه می‌شود تا حتماً جهتی که برای اتو کشی انتخاب می‌کنید را به دقت در نظر بگیرید. بهتر است از لایه‌های زیرین مو‌های خود شروع به اتو کشی کنید و از این طریق از برو پف زیر مو‌های خود جلوگیری کنید.

مجموعه موت باما

موت باما یکی از بهترین و معتبرترین مراکزی است که در شهر تهران در حال فعالیت در زمینه زیبایی، پوست و مو می‌باشد، مجوعه موت با ما است. در این کلینیک می‌توانید انواع خدمات زیبایی را دریافت کنید که به سادگی باعث می‌شود تا شما بتوانید از مو‌های زیباتر و خوش حالت‌تری استفاده کنید.

در این مرکز علاوه بر آن که می‌توانید از مهم‌ترین خدمات زیبایی و سلامتی بهره‌مند شوید، در عین حال نیز می‌توانید از نرات و مشاوره‌های کارشناسانی که در این حوزه وجود دارند نیز برخوردار شوید. این مشاوره‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید هرچه بهتر و ساده‌تر روش‌های درمانی که برای مو‌های شما وجود دارد را پیدا کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

کلام پایانی

در خصوص روش‌های مختلف اتوکشی مو صحبت کردیم. این روش‌های مختلف می‌توانند مو‌های شما را صاف و یا حالت دار کنند. به همین خاطر نیز توصیه می‌شود تا حتماً به شکل مناسبی از آن‌ها استفاده کنید. در صورتی که دوست دارید تا صاف کردن مو‌های خود را به صورت دائمی داشته باشید نیز می‌توانید به کلینیک‌های معتبری از جمله کلینیک موت با ما مراجعه کنید. در این مرکز خدمات زیبایی خاصی به شما ارائه می‌شود که می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *