روغن آرگان اینوآر (INOAR)

۷۲۰,۰۰۰ تومان

روغن آرگان اینوآر (INOAR) یک محصول منحصر به فرد برای تغذیه و تقویت مو می‌باشد که با ترکیبی صد درصد طبیعی و خالص از روغن آرگان مراکشی و ویتامین موجب افزایش شفافیت، درخشندگی و حجم و استحکام مو می‌شود. این محصول بسیار سبک و با جذب سریع، بدون بر جا گذاشتن اثر چربی به عنوان ترمیم کننده، احیا کننده و یک نرم کننده طبیعی مو مناسب برای انواع مو، به ویژه موهای خشک و آسیب دیده محبوبت بسیار ویژه ای در سرار دنیا دارد. روغن آرگان موی اینوار باعث سلامت و شادابی مو شده و از ریزش مو نیز جلوگیری می‌کند.

دسته بندی ها

روغن آرگان اینوآر (INOAR) ترکیبی صد درصد طبیعی و خالص از روغن آرگان و ویتامین است که موجب تغذیه و تقویت ساقه مو می‌شود. این محصول باعث افزایش شفافیت، شادابی، حجم و استحکام مو و رفع ترک های پوستی می شود. همچنین به عنوان یک نرم کننده طبیعی، فولیکول های مو را تقویت کرده و باعث افزایش رشد مو می شود. روغن آرگان اینوآر (INOAR) همراه با کلاژن و بیوتن، بهترین محصول برای احیا و بازسازی کننده موهای آسیب دیده و درمان موخوره و شکنندگی مو در کمترین زمان می‌باشد.

این محصول منحصر به فرد کشور برزیل یک مرطوب کننده ی طبیعی برای مو می باشد و به دلیل وجود ویتامین E باعث افزایش سلامت مو و پوست می شود. استفاده از روغن آرگان سبب میشود موهایی آسیب دیده ترمیم و سالم و درخشان شوند. این محصول به عنوان یک ماسک طبیعی به آبرسانی مو کمک می کند و جذابیت خاصی به موها می بخشد. همچنین به عنوان یک لایه محافظ در مقابل نور خورشید و گرمای زیاد می باشد که همین باعث رشد بیشتر مو می شود.

روغن آرگان اینوآر (INOAR) برای چه موهایی مناسب است؟

  • انواع مو خشک و چرب
  • موهای کراتین شده و یا موهایی که تحت درمان هستند.
  • موهای سوخته و یا آسیب دیده ناشی از استفاده رنگ‌های شیمیایی و دکلره
  • موهایی که موخوره دارند.
  • موهای فرفری
  • شوره سر ناشی از خشکی پوست کف سر

حجم این محصول 100 میلی‌لیتر و ساخت کشور برزیل می باشد که به صورت ارجینال در مجموعه خدمات مو “موت باما” ارائه می شود.

روش استفاده روغن آرگان اینوآر (INOAR)

چند قطره روغن آرگان را در کف دست بریزید و دست‌ها را به‌هم بمالید تا روغن کف دست پخش شود. دقت کنید مقدار روغن نباید بیشتر از چند قطره باشد چرا که استفاده زیاد، موها را چرب و سنگین خواهد کرد. سپس به صورت طناب کشی موهای نمدار خود را به روغن آغشته کنید. با این روش روغن آرگان جایگزین چربی طبیعی می‌شود و به موهای شما کمک می‌کند تا تغذیه شوند و براق و صاف به‌نظر برسند.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “روغن آرگان اینوآر (INOAR)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “روغن آرگان اینوآر (INOAR)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *